Saturday 16 June 2018

neljas päev Sillamäel/четвёртый день в Силламяэ




Laupäev, 16. juuni
Суббота, 16 июня


Neljanda päeva hommik algas meil kella 9-st bussisõiduga Narva-Jõesuu randa, kus me valmistasime liivalosse teemal "Sõpruse linn" ja joonistasime söega maastiku vaateid.

Рано утром мы стартовали в Нарва-Йыэсуу, нас ждал длинный увлекательный день на песчаном берегу! Костры жечь в лесах нельзя в данное время, поэтому в целях безопасности делали костёр на песочном пляже, соблюдая все меры предосторожности!  Ребята создавали из песка свои города дружбы, рисовали углём и узнали, что такое plein air








 



(õpetaja kommentaar "Üksik kuntsnik maalib maailma")





 

Peale tööd ootas meid lõkketulel Miša valmistatud seljankasupp ja õhtupoole tatrapuder ja grillvorstid, peale jõime maitsvat kuusekasvuteed.
Солянка, приготовленная на костре была умопомрачительно-вкусной! вечером готовили гречку и гриль колбаски.

 


Ja vahepeal oli meil väike rannajalgpalli võistlus.
Иногда играли в пляжный футбол и прочие подвижные игры!

 Homme sõidame tagasi, Sillamäe grupp aga vormistab noortekeskuses näitust!
 Tore teada, et üsna pea kohtume juba Rannakodus.
Завтра группа из Хяэдемеесте отправится в путь, а Силламяэские ребята оформят выставку в Улье.
Совем скоро мы продолжим в Раннакоду, недалеко от Хяэдемеесте!








No comments:

Post a Comment